Naciyeylmz Ailem kabullenemedi o ne öyle dedi hiç sevmediler sizce öyle mi linç ediorum hep Asel ikra
Miralinda Naciyeylmz ben çok beğeniyorum vala o sizin çocuğunuz anne baba olarak siz beğendiyseniz başkasna laf düşmez
gokcekocyigit07 Oysa ki Asel nasıl güzel bir anlam taşıyor, cennetteki bal ırmağı, ve söylenişi de çok hoş, siz kalbinizi bozmayın, çocuk sizin boş verin milleti. Naciyeylmz
Milkshakee Naciyeylmz Asel kuranda geçiyor anlamıda bal ırmağı demek çok anlamlı aslında ama artık herkes koyuyor. Benim yeğenimde Asel☺️
esmerrmm Naciyeylmz siz begendiyseniz kimseyi takmayin guzel bnce . Banada kuzey ismini garipsediler hep alışılmış isim duyduklari için
bebissveannesi Naciyeylmz yani tabi önce sizin beğenmeniz önemli ama bende hiç beğenemiyorum o kadar da çok koyan varki sorun bende diye düşünüyordum ☺️ Birde insanlar söylerken sanki Aysel gibi anlaşılıyor gibi geliyo bana
Edakeskin Naciyeylmz Aksine o kadar anlamlı o kadar kibar bir isim ki Asel ♥️ 11 aylık yegenimin adı 🥰 ilk duydugumdan beri kulagıma cok hos gelmisti
denizdalgasi1 Naciyeylmz canım senin içine sindiyse sen koy ve eşinde istiyorsa başkalarını hiç önemseme bana eltim ve kaynanam neler neler dedi beğendiğim isimlere ama eşimle benim isim zevkimiz ortak onun için zor karar verdik 😂 bende ilk başlarda çok önemsiyordum dediklerini ama her şeye mana buldukları için eşimle ortak kararımızı koyacağız 🥰
Melike Naciyeylmz Minnoş kızım aselim 💖 Başından beri asel mi olsa diyorduk ve bir türlü isime karar veremedik içimize hiçbir isim sinmedi en sonunda yine aselde karar kıldık 🥰 Benim çokk hoşuma gidiyor söylenişi falanda çok güzel bence siz beğeniyorsanız kimseyi umursamayın 🌸
AysenurAsel8046 Naciyeylmz neden kötü olsun kı benim kızımın adı da Asel. Bırılerı seslenırken de Aysel dıye anlasılmıyor. Anne annem yaşlı onun dili donmuyor aysel dıyor sadece 😀😀 herkesın koyuyor olması da cok onemlı degıl benım için. Sonucta ben begenıyorum yanı o yuzden eger istıyorsanız ıcınıze sindi ise koyun tabiki.
Ekim22 Kızımı. Adı asel ikra en güzel isim bence beadıyla yaşasın evlatlarımız asel bal demek bal gibi olsun ikra oku demek okumadı sevsin Bilgi saçsın etrafına daha ne olsun bal koydum adını bal gibi diye seviyorum ben 😇
ZZeynepP1903 Güzel isim ama bu iki senedir asırı popüler artık baygınlık geldi herkeste duymaktan 🤦🏻♀️
Papaatyaam_38 Herkesin ismi Asel veya lina 🥲 erkeklerde göktuğ, Arel, kuzey bunlar çok fazla yaygın kötü değil kesinlikle ama bi isim çok konunca kötü oluyor
Kderdenzmsl Naciyeylmz Asel ismi çok güzel eşimin teyze kızının ismi olmasaydı bende istiyodum ama yakın olunca koyamicam
SerpilEsra Naciyeylmz bence guzel bir isim ben dusunmustum kizima ama cok artti herkes koyuyor bu ismi artik koymadan sogudum icinize sindiyse koyun kimseyo dinlemeyn
evetbenavukatiyim Asel güzel bence anlamıda çok güzel ama şimdiden tanıdığım üç Asel var o yüzden bilemiyorum bende kızıma koymak istiyordum ama erkekmiş bizimki 😀