Nazoo_00 bana da çok tatlı meyveler yasak demişti, karpuz kavun özellikle yazın çok yeniyor o yüzden yeme dedi, ben de kendi kendime düşünüp bir süre tatlıyı hatta ekmeği de kestim bence güzel de oldu bebek aşırı kilo da almadı sağlıklı da :) 38+0da 3300 kgdı gayet güzel dedi doktorum, suyum hala üst sınıra yakın ama bu sefer korkulacak bir şekilde konuşmadı. Ama sanırım suyu arttırmak için bir şeyler var da azaltmak için yok diye biliyorum dikkatli olacağız daha da artmasin diye, zaten son aylarda daha da azaliyormus, benim hala azalmadı mesela, bu su ile daha 1 ay dursa durur diyordu doktorum