Miros Ezgi2015 ben cok zorlu bir surecten geçmiştim o yuzden herkesin ki bir olmuyor uc ay kullandim tam kestim derken erken dogum riskim basladi tekrar basladim ilaca
Revaziye Kelebeketkisi 8 hafta 5 günlük gitmiştim doktora ama hapı kullanıyordum o günden sonra kanamam olmadı 11 haftalıktan sonra bıraktım şuanda 13 hafta 5 günlüğüm şükür Rabbime çok iyiyiz bi sıkıntı yok