4+5 de keseleri ve bebekleri gördük 5 haftada adet kanamsi gibi kanamam oldu küçük birde pihti düştü çok korkutum hemen doktora gittik kese ve bebekler duruyodu kese kenarinda küçük bi alanda kanama olmuş onun için kanamam olmis proluton depot verdi haftada ucgun arayla kullaniyom sabah ve akşam prolutex vurunuyom gobekten ayrı yeten şuan hersey yolunda bugün kalp atışlarını da duyduk 6+2 haftalık olduk rabbim ayipsiz amasiz eli ayağı düzgün islam yolunda kuran yolunda hayirli evlatlar eylesin cümle evladıyla insllah gününde vaktinde sağ salim kucamiza almayi nasip etsin rabbim 🤲🤍💙