Revaziye 13+4 günlük olduk bugün doktora gittik ve Erkek bebegimizin olacağını öğrendik ben zaten tahmin ediyordum isim önerilerinizi alabilir miyim sevgili anneler
Huseyinege Bizde yarın öğrenicez nasipse erkek olursa eymen kiz olursa kumsal düşünüyoruz. Ilk oğlumuzun adı huseyinege 😍😍