Hangi bezle başlarsan ona alışıyorlar. Değiştirince pişik oluyor. Ama imkanınız varsa en iyisini kullanın derim. Bizler pedlerimizi seçerken nasıl iyisini seçmeye çalışıyoruz daha kuru ve rahat olmak için. Bebeğimizin daha fazla hakkıdır diye düşünüyorum. İnanın marka diye pahalı değil hiçbirşey. Zaten en iyisi diye iyi marka ve pahalı.