cnntylmz Kizlar selam bnde pihtilasma var hamileyim doktora gittim 0.6 igne verdi dozu fazla gelirse sorun olur mu bilgisi olan var mi
cnntylmz 2 kez bebegimi kaybettim pihtilasma yuzunden igne falan kullanmadim doktor direk 0.6 olsun dedi
gldn065807 cnntylmz benimde iki kaybım var bende pıhtılaşma olmadığı halde 0.4 kullanıyorum bide hap olarak kullanıyorum doktorunuz ne kullanmanız gerektiğini biliyordur siz onun verdiği gibi kullanın bence