Syh__ Bence doktorunuza danışın. Bana doktor önerdiği ve testler yapıldığı halde 1 haftada şekerden tutun karaciğer enzimlerime kadar yükseltti sonra dahilşheye falan yollandım ama allahtan gittiğim başka doktor folik asitin agır geldiğini anladı ve markasını değiştirdi 🙄 1 hafta sonra normalde döndü bütün değerler.