fadimeelisa Kızlar 35 haftalık hamileyim artık ağda yapamıyorum tüy dökücü krem sprey ne önerirsiniz jilet yapmak istemiyorum çok rahatsız ediyor
kelestugce fadimeelisa vallahi ben 37. Haftaya kadar ağda yaptrdim çok rahat oluyor hiç sıkıntıya girmiyorsun doğumdan önce bir kez yaptrsan zaten doğumunu geçirirsin rahat bir şekilde
Zeyyyn fadimeelisa krem tüy dökücü vs kullanmayın düşünün ki doktorlar bile krem verirken gebelik kategorisinde olanları verıyor ya ağda yada jilet
fadimeelisa kelestugce ben hep ağda yaptırıyorum zaten ama insan tedirgin oluyor ansızın da gelebilirler hastane çantama koymak istiyorum