Parla_ Merhabalar, 34 haftalık hamileyim. Kalktığımdan beri sağ kasığımda tek bir noktada ağrı var. Otururken iyiyim adım atarken bacağıma vuruyor çok zorluyor. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba:()
Hafsa533- Parla_ çok geçmiş olsun bende 33+4 üm bendede ara ara oluyor yarın muayenem var doktorum bakalım ne diyecek benim iki kasığımda da oluyor
bilnazo68o Parla_ kassığımda yuvarlak Bi sertlik var başı diye tahmin ediyorum. Sizinde öyle oluyor mu baskı mı yapıyor. Benimde sağ tarafta
Parla_ bilnazo68o pek fazla olmuyor. Ben doktoruma gittim sancı da çıkmadı. İdrar aldılar enfeksiyon var gene🤦🏻♀️