Hatice08 34+0 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin ili böbreğinde de biraz genişleme olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar gideceğim o zaman yine bakacak, korkulacak bir şey mi bu daha önce başına gelen var mı doğumdan sonra düzeliyor mu?