CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hanim 34 haftalik hamileyim hastane odasi icin süsleme düşünüyor kendim yapmak istiyorum aslında sızler yaptiniz mi acaba süs hazirliklari fikir verirseniz cok sevinirim yada link atarsanizda olur 😚😚
Calasun CigdemZeynepAkdeniz elinden geliyorsa nette çok güzel şeyler var yapmalısında bence 🤗 biz daha 13+2 yiz yolun başındayız bende kendim yapıcam birçok arkadaşıma yapmıştım 🤗 hediyelik kokulu taşlar kapı süsü hastane beşigini lousa şerbeti ikramlıklar bunlar güzel telaşlar 🤗🙃
Kivito Ben süslemicem hastanede zaten doğunca kapıyı süslüyor bana göre değil ama süsleyenleri görünce insan özeniyor yinede ama ben uğraşamamo kadar gereksiz şeylerede para vermem lohusa taçı falan takıpda komik geliyor bana yeni moda şeyler 😊 Ama instagramda kapı süsleri satılıyor hazır ve çok para istiyorlar
CigdemZeynepAkdeniz Kivito İlk bebiş olunca insan ister istemez özeniyor tabii internette görülenler gibi süslemeyi düsünmuyorum 1 günlük icin kapi süsü isimlik balonlar ve ufak tefek ikramliklar gelenler icin :)
CigdemZeynepAkdeniz Calasun Elimden gelir istedigim sürece canım kokulu taş yapip gelenlere dağıtmayı düşünüyorum abartili bi süsleme düşünmüyorum genelde o süslemeleri mevlütte yapicam Allahın izniyle ☺