Kızlar 38 haftalığız arada ağrım oluyor dünden beri biraz daha şiddetli ama bugün kontrolüm vardı nstde ağrı çıktı iğne batması gibi olmuştu, doktor alttan baktı açılma yok dedi, kahverengi leke gelmiş sanırım eliyle baktığı için sizce ne zaman doğar oğlum böyle başına gelen varmı