ay bugün dayanamayıp doktora gttim ultrasonla karnıma baktı daha küçük 4mm dedi kan verdim sonuç bekliyorum kalp atışını daha duymadım 😔ya inşallah olur önceki düşmüşdü dış gebelikdi aynı doktora gttim buna iyice bakmam lazm keseyi gördüm tam net değil ama gerekirse alttan bakarım dedi