38+4 de sezeryan günüm vardı ayriyeten sağ yumurtaligimda 9 cm kist vardı sezeryan bu yüzden tercih edildi zorunlu olarak normal doğumda patlamasi %40 ihtimal olduğundan sezeryan tercih edildi normal doğum yapıp eğer patlamasaydi bebek 6 ay anne sütü aldıktan sonra ameliyat olacaktım kist için. Herneyse cumartesi yatisim yapıldı ameliyathaneye doğal olarak ağlayarak girdim duygular karman çorman sontayi ameliyathanede takilmasini uyutuldukyan sonra istedim ordan bir hemşire bugün 3 cu oldu yukarıda neden takmiyorlar sondalari diye söylendi burda aslında anlamam gerekiyordu kabusun başladığını.. Ameliyathaneye girdim anestezi doktoru geldi beni oturttudular dedim ki neden ne oluyor belden aşağısına iğne yapicaz sonra uyusucaksin doğum başlamadan önce uyucaksin ben istemiyorum hayır dedim genel anestezi olmak için geldim zorunlu sezeryan bu yüzden seçildi pandemiden dolayı genel anestezi yasakmış demeye kalmadan belden iğne mi yaptılar ayaklarında elektriklenme olucsk dedi saniyesinde titreme yaşadım sonra yatırdılar sedyeye üstüme örtüler örtüler karnıma ilacı sürdüler sonra diğer uyutma aşamasına geçildi gözümü açtığımda da sorular soruyordum ama bacaklarımı hissetmiyordum 6 saat hissetmedim sonrasında yürüyüş için kaldırılar yürüdüm ama sabaha kadar kusmaktan narkozu atmaktan bi hal oldum ertesi gün taburcu oldum evdeyim ama efsane derecede baş agrisi çekiyorum ağlaya ağlaya bel sırt boyun ameliyat yerimin acısını bile unuttum bol bol kahve su yürüyüş yapmam söylendi hastaneye gittim dün dedim nolur birseyler yapın dayanamıyorum bebeğimi bile kycagima doğru dürüst alamıyorum göğüs uçlarım yara oldu sarılık olmaması için sürekli emzirmem gerekiyor acı üstüne acı yaşıyorum ne fayda .. bugün bebeğin kontrolü vardı eşimle annem gitti şuan onları evde tek başıma bekliyorum arayıp eşime doktorun yanına gidip durumumu söylemesini istedim günlerdir hastanedekiler yurumen lazım onu bunu yapman lazım dediler diye canım çıktı doktorum bugün yatış istirati vermiş cumaya kadar geçeceğini söylemiş nolur dua edin .. 🙏🏼 Paylaşmak istedim herkeste bu etkiler olucak değil tabi ki .. Ama ne olur hastane secerken iyice düşünüp araştırın benim gibi bu şekilde durum yaşamasın kimse .. Kendinde olmayınca insan o kadar zor ki birde lohusalik psikolejisi iyice mahfetti sinirlilik hali sürekli ağlama isteği annemle eşim olmasa yanımda ne yapardım bilmiyorum ..