26haftalik hamileyim… Fazla birşey yiyemiyorum.. et,tavuk,süt,yoğurt,peynir hiç yemiyorum.. bebeğim doğduktan sonra hastalığı olur diye çok korkuyorum..kimde böyle birşey oldu? Hamilelik sürecinde birşey yiyemeyip çocuğunun sağlığı nasıl oldu? Var mı böyle durum kimsede?