Hiranurr00 Slm kizlar ben 14 hafta 3gunluk hamileyim 2 gundur karnimda sanki sisiyi gibi bi his var bide sertlik olusuyo sanki 10 gun once drden geldim bi sorun yoktu sizce neden kaynakli olabilir
Hiranurr00 BabyAAO sagol canm bid einsan diyo sanki cok hafif agri oluyo alt karinda sendede oluyomuydu
BabyAAO Hiranurr00 evet bıçak saplanır gibi ağrın da olur çok normal dedi doktor, ani oturup kalkma yan yat hep bol bol su iç birde ¾ litre 🥰