Mom526 bende panik yapiyorum ilk gebelik oldugu icin acaba acilmam mi basliyor ki diyorum kendi kendime erken dogum ihtimali yuksek demislerdi birde geceleri karnim bile sanki yirtilcak gibi oluyo bugun cok fazla hareket etmiyor bebegim onada tedirginim bi deprem oldu az once o esnada bi hareketlendi sadece normalde yediklerime tepki veren cocuk cok yavas tepki veriyo