Arkadaşlar bende pıhtılaşma bozukluğu var ve gebeliğimin başından beri günde iki tane progestan alıyorum. Kanamam vs olmadı ama doktor önlem amaçlı verdi sanırım daha önce kimyasal gebelik yaşamıştım pıhtılaşma bozukluğunu öğrenmeden önce. Şimdi 4. Ayımızdayız doktor 2 hafta daha kullan bırakalım dedi. Benim gibi pıhtılaşma bozukluğu sebebiyle progestan kullanan var mı? Varsa kaçıncı hafta bıraktınız? Bırakınca bir sorun yaşadınız mı?
Benim gibi iki doz kullanıp bir anda bırakan var mı yoksa önce tek doza mı düşürdü doktorunuz?