Gkcdila Ay bir isim seçmek bu kadar zor olmamalı 😅 insan 2-3 isimde kararsız kalır ama ben 10 isim arasında kaldım ve hepsini de beğeniyorum 🙈 Sizce hangisi? Sude, Gökçe, Dila, Ece, İlayda, Ela, Alya, Ceyda, Berfin, Canan
Burcum87 Gkcdila Alya bende düşünmüştüm ve inanın belki 10 defa değiştirdik en sonunda karar verdik ins degismez diye düşünüyorum 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Gkcdila Valla içlerinde en güzel isim Alya eğer soyisminiz kısa ise yanına bir isim daha ekleyebilirsiniz Alya Deniz Gibi ☺️sağlıkla gelsin prenses
Gkcdila Burcum87 Evet çok zarif bir isim ama kesin kararım değişir 🙈 dünyadaki en kararsız insan olabilirim
ayfrklc0327- Sude ismi güzel benimde kizim oluyor adını Erva koyacaz nasip olursa. Alya arya adel gibi isimler o kadar çoğaldı ki çocuk okula gidince bi sürü aynı isimden olacak o yüzden ben o isimleri hiç düşünmedim bile
Gkcdila ayfrklc0327- Evet bende aynı şeyi düşünüyorum ama Alya da girdi mi ya onların arasına 😒 Erva çok güzel ama eşime beğendiremedim 😄
Tgcbbrdmr Gkcdila bence gökçe o zaman kızım olsa birgün gökçe koyardım oğlum olsa göktuğ eşşmin adı gökhan ben de tuğçe isimlerimizden türeyince ikisi çıkıyor 😂😂
Burcum87 Gkcdila İster istemez değişiyor dediğim gibi bizde eşimle sürekli değiştirdik en son dedim kızımiz doğacak yeter artık karar verelim hala daha iki isim arasında bakalım 😌😌