Hanımlar bugün 17 +4 üm. 17 +2 den beri sağ tarafta hareketler oluşuyor ilk başta 17 ➕ 2 de iken seğirme fln dedim heralde ama dün ve bugün özellikle sabahları tekme gibi hissediyorum bebek hareketi mi sizce. Aslında bana göre evet derimin altından geçiyo resmen vuruyo gibi çok güzel bi his ama kendimi de kandırmak istemiyorum. Çoğu kişi özellikle de doktorlar diyo ya hele de ilk gebelikte ki bende ilk gebelik 20. Haftadan önce bebek hareketi değil diye. Hissedilmez fln. Siz ne dersiniz. Bebeğim de erkek bu ara da daha mu çabuk hareket eder erkek bebek ne.