Hamileadayibiranne 39+5 olduk🥰 dün ağrım çok vardı acile gittim 1 cm açıklık ve düzensiz sancı çıktı bugün öğleden sonra kahverengi akıntım geldi ve gelmeye devam ediyor sümüksüydü çok heycanlıyım sizce bu nişan mı 💃🏼
Aslhn12 Hamileadayibiranne ay evet öyle çok Yüksek ihtimalle nişan . 😍😍 allah bizlere de o günleri göstersin ya
kelestugce Hamileadayibiranne evet canım nişan benimde dün akşamdan beri kanamam vardı pembe lekelenmede vardı aynı şekilde bugün kontrole gittik alttan muayene etti doktor doğumun başlamış dedi şuanda da sancılarım var kivraniyorum cumaya gün verdi ama öncesinde olur heralde gözün aydın seninde 🤗🥰 sağlıcakla kucaklarimiza aliriz inşallah Allah’ın izniyle 🤲🙏
Hamileadayibiranne Aslhn12 amin Allah hepimize sağ salim bebislerimize kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Hamileadayibiranne kelestugce gitsem mi gitmesem mi kararsızım doktora inşallah canım çok teşekkür ederim 😘🤲🏻
kelestugce Birde sürekli hareket halinde ol evin içinde sürekli yürü squat filanda yapabilirsin çünkü açılmayı hızlandırıyormus
Hamileadayibiranne kelestugce Bu bilgi içinde çok teşekkür ederim ilk doğumum olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻🙏
kelestugce Hamileadayibiranne bence sancıların gelmesini bekle bende şuanda evde çekiyorum sanciyi ama sıklasmasini bekliyorum daha iyiymiş böylesi 🥰
Hamileadayibiranne kelestugce bende öyle yapayım o zaman 😘 bakalım ne zamana olacak doğum çok mutluyum yaaa sonunda