Tekrar merhabalar 29+1 de bebeğimin hareketleri çok aktif artık takibini kolay yapabiliyorum şükür ama karnımın fazlaca yan tarafında oluyor korkuttu bu durum beni ben mi evhamlıyım yoksa çok mu normal bir olay tatilde olduğum için doktora gidemedim daha size sormak istedim