Merhaba ben 4 gündür akıntıyla birlikte kahverengi görüyorum. 3 doktora göründüm hepsi aynı şey dedi enson acildeki doktor düşük riskin var çok dikkat etmen gerek dedi. Progesteron verdi fitil olarak kullanıyorum. Birde kan uyuşmazlığı vardı ilk gebeliğim kanama olunca o iğneyi de yaptılar. Kan uyuşmazlığı çıktı değerlerimde.çok korkuyorum bazen sırtım sol kasığım hafif pıtpıt sanki iğne batar gibi oluyor. Düşecek diye çok korkuyorum böyle durum başına gelen var mı. Ne yapcam kızlar? Cinsiyetini kız :(