Roseee9 3.bebeğimi orda doğum yapmak istiyordum . Burda hemşire bir arkadaşın yorumunu gördüm birkaç sene önce . Hatta geçen gün yine o arkadaş ile baska bir postta denk geldik :) hemşireler bebeği düşürüyor aileden izinsiz tomografi cekiyorlar ve hiçbirsekilde bunu aileye söyleyemiyorlar .okuyunca şok geçirmiştim .illaki her hastane için iyi kötü yorumlar mevcut fakat o yorumdan sonra ben daha o hastaneye gitmedim