Doktor tavsiyesi ile ikinci doz biontech corona aşısını oldum ama yapılırkende cok tereddüt ettim. Ağır geçirenler hafif geçirenler olduğu için. Açıkçası ilk dozda birşey farketmedim ama ikinci dozun ikinci gününde kemik ağrısı baş ağrısı ve titreme ile zor zaman atlattım diyebilirim. Sizlerde etkilendiniz mi?