Kızlar malum bugün üniversite tercihleri açıklandı istediğim bi bölümü kazandım fakat 6 haftalık hamileyim sınava girdiğimde hamilelik gibi bi durum yoktu allahtan açıköğretim yazdım be kazandım hamileyken okuyan varmı aranızda çok zorlanıyormusunuz🥰😅