erseerse Selam kızlar. Yeni bir eve taşınacağım giriş kat. 10 mt koridoru var dümdüz. Hiç böyle uzun koridora halı almadım. Halıcılar parçalı al diyor ama oarça parça da çok kayma yapar mı koridoru uzun olanlar yarsımcı olabilir mi nasıl kullanıyorsunuz
Seminn erseerse annemin koridoru da öyle uzun 2 parça yaptırdı yıkanması kaldırması kolay olsun diye.altına kaydırmaz serdi gayet iyi canım
erseerse Handan_65 Semiha_ Seminn teşekkürler kızlar bende hep tek yapmayı planlamıştım ama fikir almak iyi oldu