Ozleemmm Yani siz bilirsiniz ama bence eğer suyunuz falan daha gelmediyse evde bekleyin sancılarınızı derim çünkü 2 cm açıklık ile sunni sancı çok zor olur doğum yani doğurursunuz ama çok zorlanırsınız belki kendi sancılarınızla doğum yapsanız hiç dikişiniz olmaz ama 2 cm suni sancı verirlerse büyük ihtimalle dikişiniz de olur çünkü benim teyzemde 2 cm ile yatırıp suni sancı vermişlerdi doğumu çok zor oldu dikiş falan attılar doğumdan sonra başka doktora sormuş demiş ne acelen vardı evde sancılarını bekleseydin daha iyi olurdu hem açılman olurdu hemde kendi sancı la daha kolay doğururdun dikişin bile büyük ihtimal olmazdı