Bir pakete yakın içerdim, öğrendiğimden beri 4 veya nadiren 5 taneden fazla içmiyorum. Tamamen bırakamadım. İçmemek tabiki iyi kana karısıyor ama içime cekmeden kendimi dizginliyorum en azından. Dıger türlü stres yapıyorum canım cok istiyor bu seferde. Bir kereden bıseyy olmaz takılmayın. İlla dayamnamıyorsan 3 4 tane iç diyor doktorlar bile