MeryemZeyneb Sezeryan sonrası normal doğum yapan varmı? 1yas11 aylık kızım var , 5 aylikta hamileyim. Ilk çocuğum sezeryanla oldu ama 2ciyi normal doğurmak isdiyorum. Kimsə boyle bir şey yaşadım acaba? Lütfən yardım edin🤲🥲
MerveCeren MeryemZeyneb doktorlar 2 yıl enaz geçmesini istiyorlar üstünden ,dikişlerden emin olmak için. Ben de ssvd yapcam inşallah 8 yıl geçti sezaryenin üstünden ,doktor ümitli bakalım 🤷🏻♀️🤗
Znur1997 Benmde oglum var 25 aylık ve ben 28 haftalıg hamıleym. Doktorum 6 sene gecmesı gerek dedı sezeryandan sonrw normal olması ıcın
Taze_gebe Znur1997 burada çok pozitif şekilde yapan arkadaş vardı 6 yıl yoktu iki doğum arası herkesin farklıdır tabi durumu