Pinarnehirbebek vişne toplamıştık onu koydum harika meyve suyu oluyor kaynatınca,birde turşu kurdum bahçeden salatalık toplayıp. Pek bir şey yapamam gibi çünkü benim hamilelik sıkıntılı zaten, buzdolabını da annem koyuyor onunla ortak yiyoruz ne koyarsa getiriyor zaten. Menemeni de o yapacak. Offf benden bu yıl iş çıkmaz valla 🥵