Merhabalar oncelikte rubella ve toxoplazma gayet iyi normal geldi , fakat cmv testim pozitif hamilelikte geçiriyorum , avidite testi yapıldı oda düşük geldi yani yakın zamanda geçirdiğimi veya geçiriyor olduğumu söylüyor aynı durumda karşılaşan doğum yapan vs var mı kadın doğum doktorum beni riskli gebelik (perinatoloji) bölümüne sevk etti ilk defa perşembe günü gidicem bakalım neler olacak bilmiyorum ama çocuğun gelişimi kontrol edilicek bildiğim kadariyla