Herkese merhaba 32+2 günlük olduk bugün nstye aldıklarında nstde ağrılarımın çıktığını söyledi doktor ve ultrasonla baktığında erken plesanta kireçlenmesi var denildi buda doğumu biraz öne çekiyomuş. Böyle bir durum yaşayan yada duyan var mı aranızda