Zelihaoncl Kızlar merhaba biz 36 haftalıgız ve şu bu kac gundur her gun neredeyse kasık agrım oluyor bı kac saniye sürup gecıyor daha onceden de hastaneye yattım erken dogum riskine karşı acaba diyorum erken mi gelıcek dıye ☹️
1prens_annesii Zelihaoncl nstde sancınız çıkabilir 35+6 yım sürekli sancı çıkıyor serum alıyorum her gitmemde. Yatış verildi istemedim imza attım birşey olunca hemen gideceğim ağrınız varsa beklemeyin gidin ben hissetmiyorum hissetsem giderdim.
asilinannesi2609 Zelihaoncl aynı haftadayız bende bel ağrısı ve arada bebeğim başı vajinama baskınyapuylr genelde 37 de çatı muayenesi yapıyor diyorlar haftaya belli olur herhalde
Zelihaoncl 1prens_annesii Bu 3 gundur her gun var ama sıklıkla degıl aralıklar baya ☹️ bide hareket ettikçe vajınada batma oluyor 😔
Zelihaoncl asilinannesi2609 Hastaneye yatısım yapıldığı gun 32 haftalıktı ve baska hastaneye gitmek zorunda kaldım gece. Doktorun yardımcısı hemşire Bi acıttı ıcımi delidi sankı. Kendi doktorum acıtmaz ınsallah 😂
Zelihaoncl 1prens_annesii Acıklıgım yoktu o gun ya 😔 oyle dediler sadece onlem amaçlı yattım serum yedim cıger geliştirici verdiler