masisi Doktor kontrolümüz ve ikili testimiz vardı doktor plasentan aşağıda dedi , bu zamanlarda olur sonra toparlar yukarı dedi, toplamazsa normal doğum olmazmış ,yaşayan var mı ? 12 haftalığız