Busraozdemir Ben bugün 37 oldum. 3 gün önce gittim doktora 3.040 dı. Ondan önceki hafta 3.100dü zayıflamış🙄
Ryhton Nrnsmt 36 buçuk haftalik gözüküyor dedi ama bi sıkıntısı yok dedi de insanin içi ciz ediyor gene
Busraozdemir Bebeğim zaten 1 hafta önde gidiyordu. Kilo normalden fazla diyor her seferinde doktorum ama kilo vermiş olması moralimi bozdu
Busraozdemir FilizSylemez ufakta olsa 200 grm aşağı yukarı fark edebilirmiş. Ama MaşAllahı var bebişiniz😊
FilizSylemez Yanılma payları çok yüksek olsa gerek yoksa doğuma kadar bi 6 kilo falan doğar bebişim o da sezaryen olur 🙈
Nrnsmt Nurbstn yok canım demedi 27 aralıkta randevum var tekrar kanama flan olursa suyun gelirse gel dedi sadece