Yagmur00 Rabia_K korunamadım canım ne yapsam olmadı su ıctim 3 4 litreye yakın her zman bezimi degıstı yor dum ama enfeksiyon cıktı sımdı antibiyotik kullanıyorum
333 Rabia_K bol su iç çamaşırınızı ütüleyerek giyin hamileliğimin 13 14 . Haftasında vardı bende geçti