Kızlar ben bebeğimin cinsiyetini öğrenmeden önce erkek bebek görmüştüm başka bi gün de isim gördüm bebeğimin adını Kubilay koyuyoduk. Ama bilinçaltı olamaz çünkü hiç o isimle alakam yoktu düşünmemiştim hatta kız hissediyordum zaten. Ama bebeğim cidden oğlanmış şimdi diyorum acaba neden isim gördüm onu mu koymam lazım 😂 başına bu tarz bişey gelen var mı napmak lazım ya