Ben de günlerce ağrıyla uyandım normal kramp gibi de değil sinirler kopuyormuş gibi bir his yaşıyordum özellikle sabaha doğru vücudumu gerince mutlaka olurdu. Doktor magnezyum verdi suda eritilen tablet şeklinde . Kullandığımdan beri daha iyiyim en azından sinir kopması gibi his değil de normal krampa döndü