madame 32 haftaya yakinken sancilarim ve yoğun kasilmalarim olmustu o zaman verdiler kasilma önlemek için cuma kontrolum var 34 olucaz son 2 günlük hapim kaldi kasilmalarim kullanmadığım da hala oluyor maalesef
Meduygu Kullanırken hiç sıkıntı yaşamadım beni çok rahatlattı erken doğum olur diye korkmustuk çünkü .. şimdi iyiyiz çok şükür sona yaklaştık Rabia_20
Rabia_20 Meduygu Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bende yeni kullanmaya başladım 35.haftamda verdi şimdi 36. Haftadayiz
Meduygu Rabia_20 Amin inşallah Allah sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 37 de bırakırsınız belki sizde..