Kızlar 20. Haftamda gittiğimde her şey normaldi iyi gidiyordu ama bu son üç beş gündür bebeğin hareketlerini bebeği aşağıda hissediyorum kasıklarım dolu dolu. Ağrım falan yok ama Bu haftada bunlar normal mi diye soracaktım :/ korktum birazı internette erken doğum riski yazıyor