Dunyabebek Kızlar 2 gündür kaşıntı yaşıyorum bugün enfeksiyon olduğunu farkettim. Hamilelikte ilaç kullanılmıyor. Sirkeli suyla pamukla siliyorum pek faydası olmadı. Ne yapmak gerekir???
deletedmom162 Dunyabebek Ah bende de vardı ve benim genital bölge ve kalcaya yakın yerde iltihaplı çıban çıkmıştı ondan sonra patlayınca genital bölgem enfeksiyon kaptı doktorum bir krem vermişti hemen 2 3 sürmem de geçirdi doktorunuza danışın kremle geçer belki 🤲 Kaşıntısı çok fena