Nesossssss aşı virüs olduğu için fayda etmiyor. Başta bende çok korkmuştum. Cinsel hayatımız bitti diye falan düşünmeye başlamıştım. Ama doktorum cinsel hayatınıza devam edebilirsiniz dedi. Çünkü zaten bulaşmıştır. Ama eşime test bile yapılmaya gerek duymadılar. Yani aslında kadınların hemen hemen yarısında var bu virüs. Siğil yapabiliyor rahim ağzına. Oda tedavi edilmezse rahim kanserine dönüşebiliyor. Ama korkma. Kontrollerini yaptır hiçbirşey olmaz. Ben iki yıldır bidaha smir testi bile yaptırmadım. Çünkü tüp bebek tedavisi görüyordum. Fazlasıyla vajinal ultrasona girdim. Siğil falan olsaydı çıkardı. Zamanla kendi kendine de bitebiliyor bu virüs