Yaa görünce kendi postum mu acaba diye bir daha baktım resmen, dün bende kontorle gittim 32+5 im şu an, plesanta yaşlanması başlamış ve suyu sınırda dedi, bol protein, bol su tüket, 2 hafta sonra kontorlde bakalım eğer gerekirse sezaryana alalım dedi, daha önce de bir çok kez kayıp yaşadım ve bu yüzden çok tedirginim, dün çok ağladım ama şu an daha iyiyim, Allah hepimize yardımcı olsun, sağlıkla kavuşalım 🤲