bugo aynen öyle bugün bile ordaydim yarin yine gidicem nts için doktor sana kaşeli kağıt veriyor onu kayıt bölümüne gösteriyorsun zaten doktor sistemden yazıyor kontrollü hasta diye tuhaf bi sistem sürekli randevu almana gerek te yok ki bi kere alıyorsun dosyasını açıyorsun takipin için sonra doktor sana randevu veriyor