Canım kilo gramlarla olduğu için çok doğru hesaplanamayadabiliniyor. Benim doktorum kilosunu söylemiyor belki bu hafta söyler 17 haftalığım. Boyunu doğru hesaplayabiliyorlar ama kiloda bebek biraz büyüyünce iyice anlaşılıyor. Bi sorun olsa doktorun söylerdi bence 🙏