Aysobaciniz Gizemis henüz yıkamadım lakin narin yıkamada yıkarım diye düşünüyorum düz bir şekildede kuruturum
esra572 Bozmadan yıkamak gerekli dış kılıfını makine dağıtıyor canım ben dışını bol bol sabunladim dümdüz de koydum kurudu
Hande1 Gizemis tam bugun yapmaya kalktigim seyi gordum 😂 ben de yikayacaktim bozulur diye el atamadim bi turlu
Kara1833 30 derece 15 dk da yıkadım 600 devire ayarladım alırken yüksek derecede yıkmayın dediler zaten e bebekten aldık biz bişeyde olmadı