Elika0 Birşey olmaz canım doktoruna danış tabi ki herhangi bir riskli gebeliğin var mı yok mu bilmiyorum ama benim ağrım olunca karnıma sırtıma da koyuyorum ya da sıcak duş alıyorum iyi geliyor.
Linaeliff Canim bana doktorum önermişti ağrım coktu ve ayaklarım çok üşüyor demistim sicak su torbası koy demisti bana çok iyi geliyordu 31 haftalik hamileyim nisan ayına hatta mayıs ayına kadar kullanmıştım çok şükür bi problem olmadı cokta rahatlatiyodu