Omay0707 https://resimyukle.io/r/wpMzFam1M4 Üsteki dün alttaki bugün ilk yaptıgımda telefonla degil gözle görülür görüyordum kurumaya başladıkca belirginleşti sizce olabilirmi
Sksksksks Omay0707 2 gun aralıklarla yap bence canım üstekinde silik gölge gibi var ama ikincisine fazla damlatmıssın sanki
Omay0707 Sksksksks https://resimyukle.io/r/Ybsfy5LXIg ilk yaptıgım anda bu şekildeydi telefındab pek gözükmüyor ama
Omay0707 Pinarr35 off kızlar yaşadıgım yer öyle bi yerki ne kan alıyorlar ne erken gebelik testi var 2 gündür sinir oldum bu yüzden yarın alanya ya gidicem sırf kan vermek için
Sksksksks Omay0707 evet bunda gözükmüyor canım erken gebelik testi dene bence adetınede 5 gun var varsa cıkartır
Selin12- Omay0707 sağlık ocağıniz yok mu orada verin normal şartlarda hamilelik testti isteyince yapmıyor genel olarak kan testti isteyin birde özellikle hamilelik te bakılmasıni isteyin ozaman testti yapıyorlar
Omay0707 Sksksksks yaşadıgım yerde satılmıyor maleseff ya yarın şehir değiştirip kan verecegim inşallah
Omay0707 Selin12- var sadece saglık ocagı var dğn gittigimde resmi tatil dedi bügün de kan alımı yok cihazımız arızalı dedi 😏
Omay0707 minipanda dün sabah yapmıştım onu aynen daha belirgin gibi geldi banada tuaf anlayamadım sanırım testten dolayı erken gebelik olsa hemen cıkartırdı brlkide yarını beklicem artık belkide yoktur
Omay0707 Pinarr35 var ama cihazı arızalı şaka gibi kalp krizi gecirisem ölürüm heralde hiçbir ekipman doktor yok 😂
Limonsekeri Omay0707 adetin gecikirse yap istersen canım ama yine de folik asite falan başlaman lazım düşündüğümüz zamanda başlatıyorlar
Omay0707 Limonsekeri 1 senedir deniyoruz 3 ay kullanıp 3 ay ara verdirdi yeni ara verdim ama 1 düşügüm var o yğzden tedirginim